En lærdom kommer sjelden alene

Alle snakker om hvor mye jeg kommer til å lære dette året - både om meg selv og livet. Føler vel egentlig ikke at visdommen blomstrer, og livserfaringen er fortsatt veldig sentrert rundt alkohol (det er noe jeg kan mye om). Dette er vel hva jeg skilte med å ha lært så langt:

- Gassovner skal ikke tennes på med fyrstikk. Da ender man opp i en likpose.

- Syngende romkamerater er faen ikke til å spøke med. Spesielt når de er 35 år, advokat og generelt gale i hodet.

- Australske jenter er noen fitter. Og skikkelig høye, derfor holder jeg kjeft om det.

- Ikke drikk på tom mage. Jeg trodde dette var allmennkunnskap, i hvert fall for alle over fjorten år. Vel, der tok jeg feil. Og skal man først gjøre det - hold deg til en type drikke hele kvelden. Ikke rødvin, hvitvin, tequila, grønn shot (ååååh) og øl. Det ender bare i den stillingen som ingen egentlig liker - fosterstilling.

- Ikke stol på noen andre enn deg selv (i hvert fall ikke utenfor Odalen). Aldri!

- Jeg har kjent på ordentlig savn for første gang. Lover godt for de neste elleve månedene.

- Jesus lever (se her). Hurra!

Regner med at denne listen kommer til utvide seg ekstremt de neste månedene. Så for dere snokende, nysgjerrige menneskene det finnes så mange av der ute. Her kommer noen bilder!

 





















Fortsatt et like takknemlig menneske. Mmm.













 Nathalie vasker opp. Prøver i hvert fall.













 En random fyr piller meg i nesa. Digg.























Meg i en blå sofa.


Bilder av byen og slikt er for pyser. Nå skal jeg tilbake til senga. Fosterstillingen kaller!

0 kommentarer:

Post a Comment