I love my purre

Gjett hvor jeg er? A) Pakistan, b) Trondheim eller c) Jokkmokk. Førstemann som gjetter riktig får et billig ligg. Ja, jeg er billig.
Ok, riktig svar er Trondheim. Og hvorfor er jeg der spør du? Fordi jeg hadde lyst - så derfor var jeg spontan og dro. Ja,  jeg, får-angst-når-jeg-ikke-har-full-kontroll-Lise, bestilte billett samme dag som jeg skulle dra. Jeg mistet til og med mobilen på torsdag (jeg mistet den under heisen, hvordan i helvette går det ann?!), men lot ikke det stoppe meg. Så mobilløs og utslitt satte jeg meg på Lavprisekspressen til T-town. Jeg har egentlig lovet meg selv å aldri sponse det drittselskapet igjen. Ingen vil vel egentlig betale for å ha fem nær-døden-opplevelser i løpet av en natt? Men jeg overlevde da natten, men unntak av noen episoder der jeg bråvåknet med tenna i setet foran meg. Digg.
Så nå koser jeg meg med verdens beste purrevenn - med innslag av Julie og Sophie. Det er verdt turen hit! Og etterpå tar vi en tur til de to altfor rare, random guttene vi møtte på byen i går. Han som hele tiden skulle se på neglene mine, selv om jeg prøvde å si at jeg biter og at de ikke er noe du kan runke til etterpå. Hvis det er din greie liksom.

Nå skal jeg kose meg enda litt mer med syndrompurra. Ha en fortreffelig lørdagskveld!

1 kommentarer:

Nath said...

Takk for ei super helg! Gleder meg enda mer til Berlinturen nå :) Du imponerte meg med din nye, spontane oppførsel :P

Du er savnet allerede. Purr!

Post a Comment