Dagen kort oppsummert

Ja, da har jeg og Heidi også prøvd Chatroulette . Har aldri sett så mange peniser i hele mitt liv jeg. Hva er greia? Sitt ikke og ta på deg selv når du har noe på størrelse med en ostepop. Yack! Vet i hvert fall hva vi skal gjøre på neste vors - drikke oss skakke til runkende menn på andre siden av jorda.
Jeg er sliten. Både broren min og jeg har skaffet oss Sleep Cycle på Iphonen. Det vil si at man legger mobilen på madrassen, slik at den måler når du sover lettest og vekker deg da. I dag sov min kjære bror lettest klokken 05.30 - det gjorde definitivt ikke jeg. Faen ta deg. Klarer jo ikke prestere på jobb på grunn av deg. Du bør koke tannbørsten din i kveld, for å si det sånn.
Sånn ellers har hunken i en viss telesjappe har prakket på meg enda mer drit. Faen, slutt å være kjekk (og ung).

Snart, snart kommer det et innlegg med mening. Når du minst forventer det glimter jeg til.


See ya - nå venter mer deilige mannfolk med en arm og tre brystvorter!

3 kommentarer:

Carina said...

HVA er egentlig chatroulette? Jeg tør aldri gå inn der :P

Merete said...

Du er AMAZING, Lise. Tror jeg dævver. :-D

charl8e said...

Haha... No så skakkjørt! ;) Håper du får en bedre dag senere da ;)

Post a Comment