Lise gjør ting hun ikke kan 2

Guess what? I natt prøvde Rita å blogge. For dere som ikke vet hvem Rita er - det er hun jeg (og alle andre jenter) blir når jeg har drukket alkohol. Og for å si det sånn - Rita kan ikke skrive. Det fant jeg ut i natt. Tror det er best jeg ikke publiserer det innlegget, men på en annen side har jeg blitt god på personangrep.
Anyways, dette innlegget vil jeg dedikere (eller er det dedisere? Faen, nå ble jeg i tvil) til mine elskede - disse vakre menneskene som jeg er så glad er til. Og som jeg er enda mer glad for at er i akkurat mitt liv. Takk for at dere holder ut sytingen min! Dere skal vite at jeg setter utrolig stor pris på dere - selv om jeg ikke er så flink til å vise det. All kjefting, sutring, klaging og mangel på kontakt er egentlig bare en måte å vise at jeg liker dere.
Såå, nok kliss. Hvor ble det av alle valentinsmeldingene mine? Hallo? Skuffende. Har uansett hatt en fin dag - har vært fyllesyk på jobb og spist sjokoladehjerter til jeg gulpet. Møtte en søt svenske, men han hadde dame. Uflaks.
Vegard Larsen, du skylder meg penger for taxien i natt. Din bever. Stusseligste lørdagskvelden på lenge - den eneste fyren jeg får med meg hjem er broren min (neida, mamma, guttelus er ekkelt). Kjenner jeg må komme meg tilbake til Oslo nå - jeg blir kvalt av alle mannehorene i nabokommunen. Herregud, det kryr jo av de jo. Enda jeg har sagt at de skal holde seg unna meg. Hører dere dårlig? Bruk q-tips, kompis.

-  Rita

4 kommentarer:

Ingvild said...

Fantastisk Lise Hva om vi begge kjøper og pepperspray og hvitløks-tabeletter? Da vil noen neppe nærme seg deg på noen månderer!

PS! Kom tilbake til Oslo...

Ingvild said...

Forresten, om du skulle ha Valentine´s melding var det bare å si ifra altså. Var ganske langt nede i går jeg også.

Merete said...

Du vil elske sytehjørnet til Sofsen, om du ikke har oppdaget hennes blogg: http://sofsen.blogspot.com

Lise said...

Ingvild: Peppersprayen og tablettene er kjøpt inn - nå er det bare å vente og se om det har noen effekt. Jeg har trua! Gleder meg til å se deg igjen. Altfor lenge siden nå :(

Merete: Her snakker vi blogg helt etter min smak. Jeg har funnet om ikke min sjelevenn, så i hvert fall sjeleblogg! Takk for tipset :)

Post a Comment