Skjerpings?

Jeg vet ikke om noen av dere har merket det, men jeg fjernet bad boy-innlegget mitt i stad. Hvorfor? Jo, søstera mi syntes det ble litt for heftig. Så da dro jeg hele leksa om ytringsfrihet og alt det der, men hun hadde for en gangs skyld et godt poeng (sorry, men det er sjeldent). Hvis ei frigjort berte på 15 år blir satt ut av det jeg skriver, hva med alle de andre da? Sånn som pappa for eksempel. Nå skriver du mye fælt på bloggen din, Lise. Jada. Det første jeg får lyst til svare er at han kan ta lang fart og drite i å lese den. Men han har et poeng - eller? Forhåpentligvis skjønner de fleste at det meste av det jeg skriver er relativt overdrevet, og at jeg ikke er så billig som jeg gir uttrykk for. Tro det eller ei, jeg er faktisk enda billigere (neidaaa). Kanskje jeg skal tone meg litt ned, og begynne å blogge om hvilken farge jeg har på sokkene i dag og om leverposteien jeg spiste til frokost var fersk?

Så alle mine tre lesere - hva synes dere?

Ps. Noen bør ringe politiet snart - jeg er i ferd med å kveste min tilbakestående bror med gitaren hans.

5 kommentarer:

Anonymous said...

Faen. Føler gikk glipp av noe saftig i det innlegget. Mail meg? så skal jeg si om ho har rett eller ei. N :)

Carina said...

Jeg liker å høre deg klage over det svakere kjønn jeg. Men jeg kan ikke forstå hva du går igjennom, for det er ingen i familien min som leser bloggen min. HAHA!

Merete said...

Okei, tredje og siste leser bør da svare... :-p
Jeg rakk å få med meg badboyinnlegget, og jeg syntes det var skikkelig morsomt jeg da. Men så er ikke jeg din søster eller far, så jeg har kanskje ikke stemmerett. Herregud, vi er ikke pripne, vi trekker fra litt bare pga det søte profilbildet.

Anonymous said...

neeida Lise, blogg rett fra levra eller drit i det.. hvis du sensurerer deg selv så er det hverken givende å skrive eller å lese :)

Og når det gjelder søsken-represalier, gjelder: selvgjort er velgjort ;)

Ingvild said...

Haha, leser familien din bloggen? Fy faen, jeg er så glad at familien min er gammel med dødsangst jeg, de har jo ikke peiling hva internett er jo...

Post a Comment