Workin' hard for the money

Ja, folkens. Da er jeg ferdig med min niende arbeidsdag på rad. Nå er det bare fire igjen, og så kan jeg puste lettet ut i nøyaktig en dag, før det er på'n igjen. Buhu, stakkars meg. Og ja, jeg vet du synes litt synd på meg. Om ikke mye, så i hvert fall litt.
Men, jeg har helt glemt å fortelle hva som skjedde på lørdag - foruten det at jeg kjørte på en mann og avlivet han med et brekkjern etterpå. Ok, regner med at alle en eller annen gang har vært på Gardis (nå er jo dette Odalen, så burde kanskje ikke ta det som en selvfølge at folk har reist lenger enn til Chattaberg). Vi har iallefall damegarderoben vår der man går inn til damedoen. Titt og ofte er det en eller annen løk av en mann som går feil. Så får han møkksjokk når han plutselig møter masse jenter, og vi ler like godt hver gang. Da jeg er ferdig på jobb på lørdag rusler jeg ned mot garderoben - og får øye på en mannerygg som forsvinner inn på damedoen. Nå skal jeg gjøre dagens gode gjerning, tenker jeg og roper ut; unnskyld, men herretoalettet er den veien! Si meg, hvordan i alle dager skal jeg kunne vite at dette høye, bredskuldrede, korhårete og tynne mennesket er en dame? Hun var jo faen i meg mer mannlig enn Lars Monsen. Så snur hun seg, mumler noe uforståelig og jeg ser hvor grovt feil jeg har tatt. Rødmende smetter jeg inn i garderoben - og har planer om å bli der en god stund. Men hvem er det første mennesket jeg stirrer rett på når jeg åpner døren fem minutter senere? Joda, shemalen. Hvordan skulle jeg vite at hun måtte nummer to, og brukte ekstra god tid? Uflaks. Så med dette innlegget vil jeg bare på vegne av meg selv og min lille hjerne si unnskyld til dette stakkars kvinnemennesket. Som forhåpentligvis gikk rett i taxfreen og kjøpte seg sminke. You need it.

Sååå, har du gjort noe flaut i det siste? Jeg trenger å høre noen kleine episoder nå.

3 kommentarer:

Ingvild said...

SV: Sånn seriøst Lise er jeg dritt lei av å jobbe. Jeg har fått jobb opp til halsen. Gleder meg noe sinnsykt til å begynne på skole igjen, da kan jeg skulke. Hehe.

Carina Behrens said...

Hahahaha, jaja.. Så kan det gikk.

Anonymous said...

LOL

Post a Comment