Make my day

Det er en av de dagene. You know - de dårlige dagene. Har ikke du bare dårlige dager da, spør vel du nå? Jo, stort sett. Neida, det var en spøk. Men for anledningen - her har du alle tingene jeg hater akkurat i dette, stusselige øyeblikket.
  • Den store, überekle kvisa jeg har på kinnet. Ok, den kunne nok vært større, og antakeligvis litt eklere og. Men, bare det at den er der, gjør meg pissed.
  • At bilen min alltid på mystisk vis blir tom for bensin. Det må være hull i bensintanken eller hva den greia der bensinen befinner seg heter.
  • At det bare er en uke til praksisen er over og jeg flytter tilbake til Oslo. Nei, vent. Den skulle vært på listen over ting jeg elsker. Minus det med at praksisen er over.
  • Mannehorer. Fuck you.
  • At jeg trener og trener uten resultat. Kanskje ikke så rart når det eneste jeg spiser etter å ha forbrent tonnevis med kalorier er en pose Malteser.
  • At jeg driter meg ut hele, jævla tiden. Kan ikke en stakkars jente få ha en dag uten ville grave seg ned i jorda?
Slenger med et bilde av et av mine desidert svakeste øyeblikk. Da jeg møtte Paradise-Rune på Cirkus i Oslo. Herre.

0 kommentarer:

Post a Comment