Jeg er frelst

Jeg er tilbake. Jeg overlevde (såvidt) bussturen hjem - hadde det ikke vært for verdens snilleste Marius hadde de nok funnet meg død på do. Omkommet av kjedsomhet. Hadde uansett en knallhelg i Trondheim hos de fineste menneskene jeg vet om. Mer sliten enn noensinne dro jeg meg på jobb i dag tidlig.
Men dagens gladmelding - tror du ikke jeg har fått tilbake mobilen min? En liten telefon til vaktmesteren, og så stod han ved kontoret mitt med en klissblaut Clas Ohlson-jævel i hånda. Den hadde naturlig nok tatt kvelden, hadde jo liggi i råttent heisvann i fire dager. Men mine venner, simkortet var det ingenting i veien med. Halleluja - jeg tror KrF-folkene som var innom på jobben i dag hadde en påvirkning. Jeg tok i hvert fall ikke fyr når de var i nærheten. Det er jo et godt tegn.
Så gladmelding nummer to - jeg har kjøpt meg Iphone! Antakeligvis ga jeg altfor mye for den, siden det ikke var den nyeste modellen. Men, jenter, alle som har sett hvem som jobber i den butikken (skal ikke nevne navn, men alle med respekt for seg selv vet hvem jeg snakker om) hadde gjort som meg. Nemlig kjøpt alt han foreslo - hadde han spurt om jeg ville kjøpe den gamle Motorola-mobilen hans fra tredje klasse, ville jeg sikkert slått til på det og. Bare synd han er tre år yngre, men på en annen side hadde det ikke gjort meg noe å være milfen hans. Grr.

Sååå, dagens hendelser kort oppsummert. What's new, pussycats?

2 kommentarer:

Nath said...

Gratulerer med ny mobil! Milf? Mom? ;*

MILF said...

Thanks, hon! :) Jaaa, grrr. Han er HOT! Kunne vært bestemoren hans og jeg.

Post a Comment