Kleine-Einar

Akkurat nå ligger jeg i kjolen fra i går og rødmer for meg selv. Fy faen - skjær mæ laus. Hvorfor gjør vi dette mot oss selv? Kjenner jeg dør litt innvendig bare ved tanken på nattens eventyr. Mye folk, men mest smått. Og så var det selvfølgelig vi jentene da. Og politigutta. Uansett - jeg begynner å bli gammel. Buhu. Og slik som vi holder på forsinker ikke akkurat aldringsprosessen. Kjente rynkene ble dypere og dypere for hver Galliano-shot jeg tok i går. Som forresten fikk fram det verste i meg. Unnskyld til deg med de røde skoene - var ikke meningen å annonsere det til alle som gikk forbi. Hadde the walk of shame i stad og - digg at det var hjem fra Nina. Nei, jeg har ikke blitt lesbisk, om det er det du tror. Liker bare å eksperimentere litt.
Så, ellers er jeg ferdig med 13 arbeidsdager på rad (tror forresten det må ta av skylden for at Rita tok helt over i går). Og nå er det bare fem dager igjen av praksisen. Det er forferdelig trist synes nå jeg. Skole er kjipt og kjett, men dessverre nødvendig.

Å, jeg blir alltid så trist når jeg er fyllesyk. Er det vanlig?

0 kommentarer:

Post a Comment