Lise gjør ting hun ikke kan

Da har jeg overlevd min andre hockeykamp. Ingen puck i hodet, ingen knekte neser og bare mindre frostskader (ok, innrømmer at jeg frøys så fælt på beina at jeg nesten ba fotografen bære meg). Men ellers kom jeg helskinnet fra det. Og vet dere hva, jenter? Hockey er egentlig ganske hot. Barske, svette menn som moser hverandre inn i vantet. Grr. At jeg ikke har funnet ut av dette før! Akk, så mange våte drømmer jeg har gått glipp av (neidaa, mamma). Greit nok, første kampen jeg så skjønte jeg ingenting. Hvorfor i helvette bytter de så ofte? Hvorfor er de så slemme mot hverandre? Hah, ung og dum.

Anyway, kampen er vunnet og saken levert. Done and done!

2 kommentarer:

Carina said...

Flink er du :) Det som er dumt med hockey er at mange av spillerne er tjukke og stygge.....

Selvfølgelig skal jeg hjelpe deg med layouten!

Thea said...

jeg får dessverre ikke opp bildene dine. Du er fra Odalen?
fulgte linken din fra en anbefaling på facebook.... Artig med forfatterdrømmen.... Jeg drømmer om det selv, å gi ut en ordentlig ordentlig bok ;) Lykke til i Australia!

Post a Comment