Måndagsbarn?

Mandag er min favorittdag. Det er så deilig når du nesten dør av trøtthet når vekkerklokka ringer, sovner med hodet i vasken når du pusser tennene og nesten kolliderer på vei til jobb. Vel fremme på jobb er du for trøtt til å reagere når folk hilser på deg, og øyelokkene dine lever sitt eget liv hele dagen. Digg. Nå er det ikke min egen mandag jeg beskriver selvfølgelig - jeg har bare fantastiske dager.
Nå datt jeg helt ut av det jeg egentlig skulle skrive om. Jeg har bestemt meg for å være et litt mindre bittert menneske. Dette blir for meg som det er for mamma å slutte å røyke. Tror jeg. For jeg liker å være negativ - det gir meg mye glede i hverdagen. Så gutter, ikke gi meg en grunn til å henge dere ut her. Det kan vi vel med en gang si at blir et umulig prosjekt. For dere gjør jo aldri noe riktig. Der var jeg negativ igjen gitt - det tok meg sånn cirka to minutter (inkludert tissepause).

Sånn ellers går jorda fortsatt rundt sola. Jeg bor fortsatt hjemme. Treningen har gått til helvette. Fuck it.


Meg klokken 06.45

0 kommentarer:

Post a Comment