Jeg vet at dette er helgas høydepunkt for deg - det å høre om min mislykkede helg. Ja, for det kan vel sjelden kalles vellykket når man går ut på vinger. Og når det svir i øyene allerede på vorset, da bør man vel ta hintet? Uansett det ble en interessant kveld - vi snek oss inn på en konsert (noe som fikk katastrofale følger), jeg fikk mine sure tottelotter varmet av Tina i taxi-køen og jeg la igjen forferdelig pinlige beskjeder på folks telefonsvarer. K-l-e-i-n-t! Før var jeg ung og dum - nå er jeg bare dum. Er kanskje greit at dette var min siste kveld ute på Kongsvinger på en stund. Nå pakker jeg endelig sammen sirkuset og vender snuten mot O-town igjen. Digg. 


Det er nå du skal åpne hjertet ditt - og fortelle om de kleine tingene du gjorde i helgen.

2 kommentarer:

Nath said...

Min kjære vekte meg på fredagsmorran. Han skulle på jobb og jeg hadde vært på crashfylla. Han fant meg på sofaen sin, med nudler i håret og potetgull på magan. Sexy...

charl8e said...

Næh, ikke no KLEINT her i gårn... denne helga! :P

Post a Comment