Som jeg vil savne dette..

.. eller ikke! As we speak ligger jeg bortgjemt på det skitne rommet mitt - jeg har faktisk ikke sett gulvet siden jeg flyttet hjem for to måneder siden. Nede prøver pappa å få hunden til å ule - ved å selv ule selvfølgelig. Broren min skriker at han skal holde kjeft. Ah, jeg er så glad i dere! Søsteren min sender meg hat-meldinger på Facebook, fordi jeg ikke orker å dra til Kongsvinger. Jeg er trøtt, for faen. Mas, mas, mas.
I tillegg får jeg kjeft fordi jeg ifølge henne kun har sovet og vært på fylla siden jeg kom hjem. Hei, jeg heter Lise og jeg er alkoholiker? Nei, ærlig talt. Har du falt og slått hodet ditt, slik at du har mistet hukommelsen? Get a grip, woman.
Har forresten ikke kommet meg etter Galliano-fylla enda heller. Kjipt! Så ut som noe katta hadde dratt inn på jobb i dag. Teposer under øynene, fett hår og en søplepose av en genser. Lørdagens hendelser har så smått begynt å komme tilbake til meg. Har vel kanskje blitt fortalt det meste, da. Det er jo ikke pent å lyve sier de. Skulle gjerne hatt to ord med den gjøken som kom med så mange friske uttalelser på lørdag. 
- Norske jenter har de tørreste.. Come again, please?! Skal ikke fullføre den setningen, men er det virkelig mulig? Antakeligvis vet ikke du noe om det, lille venn. Du har vel aldri fått deg noe. Det smalt rimelig fort tilbake fra Linn, men er uansett utrolig nasty sagt. Men det er jo tross alt Kongsvinger - hva mer kan man forvente?

1 kommentarer:

Carina said...

Du, å du. Kanskje like greit at skolen starter igjen om en uke!

Post a Comment