The sex kitten

Myten om at man blir mindre fyllesyk i utlandet kan jeg herved avkrefte. Det er virkelig ikke noe annet enn ja.. en dårlig myte. En påvirkende faktor til denne plutselige dagen-derpå-smerten kan jo være alderen. Om nøyaktig en uke er jeg ikke lenger 21. Da er jeg plutselig tilbake på 20. Et fint tall. Jeg er kanskje den kvinnelige utgaven av Benjamin Button?

Uansett. Jeg har aldri vært noen fan av Jägermeister. Det har vært forbeholdt gamle mannfolk (og noen få venninner. Gale mennesker!).  Da vi ble introdusert for Jägerbombs på fredag, var det med forundring og en smule frykt vi inngikk det som skulle bli et godt (og antakeligvis kortvarig) vennskap. Drinken består av en jägershot som slippes ned i et glass med energidrikk. "Mmm" tenkte vi og helte nedpå. En, to, tre, fire, fem Jägerbombs senere angret jeg på fire av de. Da jeg noen timer senere skypet med familien og kun klarte å holde ett øye oppe, angret jeg på alle.

 


Ha antall Jägerbombs i tankene når du ser denne videoen. Og ja, det er vanskeligere å snakke engelsk når man er drita.

Det nærmer seg sommerferie med stormskritt. Om under en måned er jeg fri. Bare tanken får meg til å skjelve. Da skal vi ikke tilbake på skolen før i slutten av februar. Hvor deilig er ikke det? 



0 kommentarer:

Post a Comment