Dagen da håret forsvant..

Som jeg har nevnt tidligere har jeg i løpet av de siste månedene utviklet en slags fuglefetisj. Følte at ting virkelig falt på plass da jeg pakket opp denne t-skjorta på bursdagen min. Glede! Har du noen gang sett en kulere t-skjorte?

Og ja, den er bedre enn den svette t-skjorta di. Om du nå føler en uforklarlig trang til å sende meg flere fuglerekvisitter, så for guds skyld, ikke kjemp imot.


Bird is the word.

Ellers.. I dag ble jeg plutselig korthåret igjen. Rart hvordan jeg alltid ender opp med en helt annen hårsveis enn den jeg gikk til frisøren med. 'Jeg skal bare klippe tuppene, jeg'. Ti centimeter senere sitter jeg der da, og lurer på hva i helvette som akkurat skjedde. 

LOL

Nedtellingen fortsetter. Kun 10 dager til sommerferie. Så var det bare å komme seg dit, da. Sukk.

0 kommentarer:

Post a Comment