Hekketisseren og alle vennene hans

Til mine kjære venner i parken. Dere som er litt for glad i alkohol, og som antakeligvis ikke gjør så mye annet enn å drikke hele dagen.

Det er helt greit at dere bruker dagene deres til å konsumere store mengder øl og brennevin offentlig. Det er helt greit at dere er sammen mens dere gjør det, og at dere sitter i parken. MEN, jeg er litt redd dere.
Og den frykten ble ikke noe mindre den dagen en av dere kastet dere fram mot meg og skrek: "YOU MOTHERFUCKER!". Den ble tvert i mot veldig mye verre.

Heller ikke den gangen en av dere stod å tisset i hekken akkurat når jeg gikk forbi på den andre siden hjalp noe særlig. Men da ble jeg ikke redd, bare litt bekymret for at jeg skulle få tiss på meg.

Kanskje det bare er jeg som trenger å komme over min alkoholiker-fobi. Uansett, takk gud for at det snart er vinter!

- L

2 kommentarer:

Carina said...

Du er så søt altså!! Det må jeg virkelig si. Og jeg synes så synd på deg som må gå forbi de slemme fyllikene hver dag. Snart er det endelig vinter <3

Anonymous said...

Prøvde å kommentere på Digg med ligg, men det funket ikke. Så prøver å kommentere det her heller.

Vet om flere som har gådd i den "fella", og sitter med fylleangst i flere dager etterpå! Å gå ut edru er nesten det samme som å høre et barn gråte lenge og høyt. Bra prevangsjonsmiddel!

Post a Comment