Nesoddingen og den stranda hvalen

"Dust!" slenger Carina mot meg som vanlig. Så fniser hun litt. Som vanlig. Hun sitter dypt konsentrert med nesa i skjermen og studerer ebay, mens hun stadig kommenterer de utrolige kuppene du kan gjøre der. "Seks øre! For en genser!" utbryter hun, og viser meg noe som får øynene mine til å svi. Kanskje ikke så rart ingen har bydd på den? Nå later hun som hun bøyer seg ned for å ta opp pcen, men jeg mistenker at hun prøver å lese hva jeg skriver. Så jeg snur skjermen fra henne, og sier hun kan lese når jeg er ferdig. Hun nynner på noe uforståelig, som kan ligne på en blanding av "Så tjukk du har blitt" og "Sexy bitch". Ikke vet jeg. Men det låter fengende, på en litt skummel måte. 


Du er så søt, Carina! 




Jeg trenger inspirasjon! Hva i all verden skal jeg skrive om?




- L

0 kommentarer:

Post a Comment