I feel old..

Utestedene er fulle av smårips og gamle menn. Faen, jeg er for gammel til å få albuer i ribbeina, og bli stempla med altfor tynne hæler. Slapp av, jeg skal ikke prøve meg på den 14-år gamle, akneangrepne typen din. Det er da altfor mange eldre herremenn, med Visa-kortet klart, til det.

Jeg føler meg ikke lenger på det stadiet hvor jeg alltid blir for full, gråter og er overlykkelig hver gang jeg ser et kjent fjes. (Ok, hadde et par tilbakefall i sommer, men det teller ikke.) Den gangen hvor vi stod med nesa på glasset inn til baren på Shark (der var det 20-årsgrense), og så desperat etter noen kjente.

Hadde en virkelig lite kul opplevelse i helgen. Gjestene i pappas 50-årslag holdt ut lenger enn meg. Mens jeg måtte takke for meg klokka 04.00, holdt de gamlinga ut til 06.00 om morgenen!
Kanskje 21 bare er en aldre hvor man ikke helt passer inn noe sted?



Bildet er tatt på en bensinstasjon. 18 år og ut i Oslo er en fantastisk kombinasjon!



- L

1 kommentarer:

Carina said...

Jeg tror du har rett, 21 er et slags mellomstadie. Det er 20 og 23 som virkelig teller!!! Gjett om vi skal på snøvlefylla når vi er 23, Lise :D

Post a Comment