Take a chillpill

Jeg hater å stresse. Og jeg takler i tillegg stress veldig dårlig. Det finnes ikke noe verre enn å kaste seg ut døra med mer maskara på tennene enn på vippene, gårsdagens underbukse hengende ut av buksebeinet, og tykke lag med balsam i håret. Digg. Som kommende journalist er det vel ingenting som er viktigere enn å takle stress bra? "Sorry, jeg klarte ikke å levere saken til deadline." Jeg ble stresset, fikk mentalt shutdown og har liggi i fosterstilling på kontoret og grått i en time nå.
De som kjenner meg godt vet at jeg har en noe stresset personlighet. Og man trenger ikke være hjernekirurg for å forstå at å nesten alltid har 210 i puls, ikke er spesielt behagelig. Derfor har jeg bestemt at fra nyttår, da skal jeg begynne å ta livet mer med ro..


- L

2 kommentarer:

Carina said...

Jeg beklager å måtte si det, men jeg har ikke trua. Men jeg skal hjelpe deg så godt jeg kan, likevel!

Ingvild said...

Bra, det synes jeg alle burde gjøre!

Post a Comment