Blogg litt da, bloggfitta

HERREGUD! Jeg kjenner at livet har gitt meg en på trynet. En jævlig hard knyttneve midt i det litt skakkjørte ansiktet mitt. Sånn cirka på denne tiden for en uke siden stod jeg skrikende/gråtende/bannende i Bogstadveien. Ja, hvordan hadde du reagert om noen hadde stjålet din spiltter nye Iphone? Antakelig på samme måte som meg. Blitt flyforbannet og fått angstanfall hele veien hjem? Der ser du. Du er nok et like bittert menneske som meg. Siden den skjebnesvangre dagen for en uke siden, har det bare gått nedover. Det er i alle fall det jeg føler akkurat nå. På toppen av det triste Iphone-tapet, gjør småkriminelle, heite, nye og gamle flammer og andre eksemplarer av det motsatte kjønn, livet mitt mer forvirrende enn det strengt tatt trenger å være.

Hjelp.

2 kommentarer:

Carina said...

Jeg tror drama forfølger deg. Men slapp av, alt ordner seg nok til slutt :) <3 Det gjør det alltid1

charl8e said...

Uff a! Det hørtes trist ut.

På mandag trodde jeg serriøst jeg hadde blitt tatt hardt, men da jeg egentlig hadde begynt å våkne var det bare en hard jobbdag...jeg var inne i!

Post a Comment