Lazy days

Det er vanskelig å holde styr på dagene. Svusj, sa det og snart er vi halvveis i november. Det er rundt tre uker siden vi fikk sommerferie (tror jeg!), og dagene har gått med til svært ufornuftige ting. Sånn som å bli smertefullt solbrent og drikke øl. Da vi fortsatt satt med nesa i bøkene og drømte om sommer og sol, lovte vi oss selv en ting; når sommerferien kom skulle vi se alt det spennende Melbourne har å tilby. Hvis det er en ting vi har hatt nesa i de siste ukene, så er det ølglass. Personlig liker jeg bunnen best, og jobber hardt for å nå den hver gang. Men så blir man jo litt trist og - for når man ser bunnen så betyr jo det at glasset er tomt.

Sånn ellers kan jeg meddele at jeg har sett verdens mest freaky fugl. Ta en titt på denne jævelen.

















Kaller den bare 'dinosaurfuglen', jeg. Stygg som juling. Slem er den og. På lørdag var jeg vitne til at en av de forsøkte å ta livet av en andunge. Traumatisk.

Sakte, men sikkert, stiger temperaturen, og solen er oftere på besøk. Det er deilig. Snart sitter vi svette og glade i en bobil på vei ut på eventyr. Men før den tid må vi finne oss en jobb. For øl er ikke billig her heller desverre. Men det årne' sæ.

Så litt pics.
















Nathalie, Siri og jeg på Mebourne Cup Day. Dagen da alle pynter seg, spiller på hester og blir usaklig drita. 
















Why hello there! 























Hot.

2 kommentarer:

Carina said...

Dere er heldige med ferie! Har ikke ferie før i desember jeg :(
Og må si dere ser flotte ut!!!

Marte Karoline said...

Ser ut som du har det fint i Australia Lise!
Følger med på bloggen din :)

Post a Comment