Confessions in the night

Sjelden en god idé å blogge når klokken begynner å nærme seg to på natten. Men jeg er lys våken. Hvorfor spør du? Fordi det akkurat landet en edderkopp på armen min. Jeg hadde mest lyst til å skrike, rive av meg alle klærne og sette i gang en rengjøringsaksjon så stor at det hadde gjort min kjære mor meget stolt. Men i og med at samboeren ligger fredfylt å sover noen få meter unna, ble det istedet rolig, men langt fra kontrollert, hopping i senga. I mørket. Med en australsk edderkopp (ukjent akkurat hva slags type det var) på frifot.


Som tidligere nevnt har jeg vært på en slags jobbjakt den siste uka. Har vel kanskje ikke blitt så mye jakt, men mer en avslappet surfing på nettet etter ledige stillinger. Så dukket det opp en jobb. Og for en jobb det var. Jeg skulle overbevise folk til å få seg kredittkort.. Og jeg skulle få betalt for antall bestillinger jeg klarte å få inn. Dødfødt spør du meg. Så en smule deprimerte gikk vi hjem fra opplæringen (og tenkte vel strengt tatt at vi måtte prostituere oss for å få reist denne sommeren), da vi plutselig ser at cateringfirmaet i gata vår trenger folk. Hooray! Så nå er vi cateringsassistenter.

Til informasjon så har jeg siden sist fått meg en ny guttevenn. Funker like bra hver gang, det. Hvem trenger gutter uansett.. 
 
Ellers så fortalte vår mentalt ustabile samboer meg at hun tror regjeringen i hjemlandet har vært med på å manipulere et australsk sykehus til å injisere noe (uvisst hva!) i henne som har ødelagt sexlivet hennes. Som antakeligvis i utgangspunktet var ikke-eksisterende uansett. Det skal bli godt å flytte til en ny leilighet - med forhåpentligvis kun normale mennesker.
 
 
Skulle gjerne lagt med noen bilder, men siden alt har bestemt seg for å streike er dere stuck med denne dritteksten i stedet. Heldige jævler.

0 kommentarer:

Post a Comment