Jeg elsker søndager..

I går sovnet jeg midt i en samtale. Jeg forlot en fest før klokken var halv ett, etter å ha ligget i fosterstilling i en time. Jeg orket ikke kjøpe meg mat på Burger King. Hva faen har skjedd? Er jeg syk? Er dommedagen nær? Nei, slapp av. Ingen grunn til panikk. Jeg er bare sliten. Trenger litt hvile og omsorg (come on, boys. Eller jenter. Jeg er åpen for det meste). Men kvelden var koselig. Vel, en fyr sa jeg hadde harry sko. En gutt. Om mine fine leopardmønstrede pumps. Ok, så du er fra Bærum og jobber med shipping. So what? Jeg er fra Odalen og har hytte i Sverige. In your face, poser-under-øynene-mann. Ellers er livet bra.

2 kommentarer:

Unknown said...

Hahaha. Gni det inn. Han blærumen har sikkert gått av moten neste år.

charl8e said...

Haha ;-) BlærumBlærum Blæ! ;-) Bra skrevet.. Gutter har da aldri sansen for noenting...

Post a Comment