Jeg lever - nesten

Fy faen. Jeg er så trøtt at jeg må sette fyrstikker i øynene for å holde de oppe. Tidligvakter tar på. Og sure  kunder. De er nesten verre enn fire timer søvn. Jeg trodde det var vanlig å være blid og fornøyd når man skal på tur. Men, neida. Jeg er en slik bitch-magnet tror jeg. Fuck you. Dere gjør dagene mine lette som fjær og rosa som en overkjørt hare. Sånn ellers sitter jeg heller her enn å pakke til Berlin-turen i morgen. Ja, i sju hele dager skal jeg slippes løs i Berlin. En fryktelig skummel tanke egentlig. Men, gleder meg litt. Tror jeg - hvis jeg kjenner ordentlig godt etter. Selv om jeg ikke er spesielt fan av å glede seg til ting.

Vet du, det her ble litt for random egentlig.

Ønsk meg en god tur da.

2 kommentarer:

Ingvild said...

God tur da...

Unknown said...

Berlin!? Ta en øl og tenk på oss gamle ørner. :)

Post a Comment