Tittel

Teorien om at jeg er en bitch-magnet stemmer (se innlegget under). Jeg har den siste uken støtt på opptil flere dumme brød - eksemplarer som stiller oss andre i et meget, meget dårlig lys. Get a grip, woman. 
Berlinturen var bra, koselig, super, morsom and all that jazz. Vil du lese mer foreslår jeg at du stikker innom Carinas blogg - der du blant annet kan lese om mitt første møte med Starbucks. Det gikk over all forventning - vi er forlovet og bryllupet står til sommeren. 
Jeg har for øyeblikket null lyst til å blogge. Vel, jeg har nok å skrive om, men siden det er stor fare for at de samme menneskene faktisk leser dette lar jeg det være. Har jo blitt avslørt en gang tidligere og det var kleint. 
Den manglende lysten til å blogge kan jo også ha noe å gjøre med det faktum at det føles som jeg har knukket ryggen på to steder. Jeg elsker sengen min. Greit nok, jeg kjøpte den brukt, men hvordan skulle jeg vite at dens tidligere eier hadde et voldsomt sexliv? Så vilt at den midterste sengestolpen er bøyd. Hun så ikke akkurat så jævlig spenstig ut. 

Ser man bort ifra ryggsmerten og en liten forkjølelse er alt.. vel, greit. 

What's new, pussycats?

1 kommentarer:

motionocean said...

jeg smakte starbucks for ikke så lenge siden selv, så jeg skjønner hva du snakker om!
synd det ikke er meg Starbucken gifter seg med...
;)
xxx

Post a Comment