Confessions in the night

Min bror tror jeg er desperat. Etter sex. Og det bare fordi han snikleste litt på et innlegg jeg skrev (som jeg ikke publiserte!). Det kan vel hende at selve teksten beskrev noen hete scener, men så faens voldsomt var det ikke. Og nå er jeg altså desperat. Og burde få meg litt "pekk", som min bror så vakkert kalte det.
Men da kan jeg fortelle deg, kjære åndsvake, lille skapning, at  jenter er ikke desperate. Det er det dere som er. For oss trenger det nemlig ikke gå så langt som til desperasjon. Vi trenger bare å ta en tur på byen, vifte litt med øyevippene og boom - der var'n gitt (nå snakker jeg ikke av egen erfaring, det har flere fått merke). Mens dere, som er så uheldige å være født det motsatte kjønn, helg etter helg raver sanseløst fulle rundt i byen på utkikk etter et lett bytte å nedlegge. Så heldige vi jenter er, som får være med dere hjem, slik at dere får tilfredstilt de primitive behovene.

Flere har kommentert at jeg er litt agressiv mot det motsatte kjønn på bloggen - jeg kan ikke skjønne hvor dere har det fra?

1 kommentarer:

Charl8e said...

Hehehe, helt sant! Gutter er gutter. Dem trenger ikke gjøre stort for å få seg litt varme ! ;) hehe

Post a Comment