Titteltøs

De neste to månedene skal jeg skrive, skrive, skrive til fingrene er støle og hodet er tomt. Akkurat nå tenker jeg journalistikk 24 timer i døgnet, noe som er relativt slitsomt for noen som meg. Jeg blir ganske fort stresset (henviser til innlegget om hvordan jeg takler stress), og føler jeg at en sak er halvferdig, klarer jeg ikke å sove om natten. Det gjelder både skole og praksis. Deilig å våkne femten ganger hver natt, mens ideer surrer rundt i hodet. Å, nei. Jeg kan ikke våkne nå. Må sovne, måå sovne. Jeg kniper øynene hardt igjen, og ligger våken i ti minutter. Faen, jeg vil sooooove!
Kan også melde at det har gått rett til helvette med det som skulle være et av nyttårsforsettetene mine; nemlig å stresse ned og slappe mer av. For å si det sånn, jeg har skuldrene nesten over ørene as we speak. Jippi. Merker jeg er veldig positiv for tiden, men det er vel ikke så rart når det er så kaldt at nesehårene fryser bare du skal hente avisen. Dobbelt jippi.

- L

1 kommentarer:

Carina said...

Tror du gjør det kjempebra jeg, og at du stresser uten grunn. Jeg tror ikke du er alene om det heller, å stresse i praksisen altså, men det går nok over etter hvert som du blir litt sikrere på deg selv og sånn :)

Tror du er flink jeg, snuppa!

Post a Comment