Mitt neste liv

Jeg har sagt det lenge - når jeg blir gammel tar jeg med meg min 20 år yngre mann og flytter ut i skogen. Selv har jeg latt kroppen forfalle, håret vokse og puppene henge. Han bryr seg selvfølgelig ikke om det, og elsker meg akkurat slik jeg er. Dagene skal brukes til å skrive bøker, gå naken og røyke hasj. Ja, hasj, ja. Og alt skal gjøres i kimono. Blir jeg lei av å skrive eller å ha sex, skal jeg rett og slett begynne med fugletitting. Fugler er faktisk ganske interessante. Men det synes vel alle. Finnes ikke noe vakrere enn en skjære i dens naturlige omgivelser.

- L

1 kommentarer:

Carina said...

Det høres jo svært så romantisk ut. Men trenger du å vente til du blir så gammel da? Kunne tenke meg å gjøre det nå jeg. Bortsett fra at typen ville ikke vært tyve år yngre, og jeg ville ikke tittet på fugler. Fugler er kjedelig. Pinnsvin derimot, og elger, de kunne jeg sett på!

Post a Comment