Hurra for livet!

Nå skjer det store ting i meisebollefamilie nummero uno! Bare hør her; mamma og pappa har sluttet å røyke! Er ikke det fæbuløs? I tillegg er pappa med på gubbetrimmen en gang i uka, mamma spiller håndball og de har begynt å gå turer på kveldene. Og for å skryte litt av meg selv og - jeg er faktisk veldig godt i gang med treningen. Jeg har faktisk trent utholdenhet fire ganger bare siden fredag. Og selvfølgelig styrke da. Må jo stramme opp litt og. Bare tenk når jeg får gjort dette i noen uker (og måneder). No more ghettobutt!

Sånn ellers så er jeg stort sett oppe klokken 06.09 hver bidige dag, fordi min mentalt tilbakestående bror ikke klarer å slå av alarmen. I tillegg skal han jo helst slumre til nærmere halv sju. Livet er deilig, dere!

Så.. Det var alt.


- L

1 kommentarer:

Vegard, din mentalt tilbakestående bror. said...

Takk for den.

Post a Comment