Mitt nye, sunne liv

.. kan dra til helvette. Jeg har ikke lyst til å trene. Jeg har ikke lyst til å slutte å spise godteri og god mat. Jeg har lyst til legge på meg 100 kilo og fråtse i marinerte kyllingbaguetter fra Jafs. Men i bakhodet surrer tankene om drømmekroppen, og en Australia-tur som nærmer seg med stormskritt. Jeg vil jo ikke at de kjekke surfeguttene skal tro jeg er en strandet hval og begynne å kaste vann på meg når jeg ligger på stranden. Jeg vil kunne sette meg ned hvor jeg vil, uten å måtte bekymre meg for å drepe noen med skinka. Såå, det er vel bare bite tenna sammen, og dra seg på corebar eller hva det nå heter.

- L

2 kommentarer:

Ingvild said...

Hahaha! Faen Lise, jeg føler sånn med deg... Kjenner jeg må trene selv, men ofrer ikke chilinøttene og alkoholen for treningens skyld. Nei fysj om! La oss heller legge oss under kniven...

Tross alt, så vet du at det går ann å spraymale en sixpack på magen!

NiNA said...

Hehe.. alle føler seg sånn til tider. Men når en først har kommet seg til trening blir alt bedre og enda bedre er det når du ser forskjellen. :)

STÅ PÅ!!

Post a Comment