Bitter bitch

Jeg kommer til ende opp som en bitter kjærring. Ei ensom fitte. Ei som alle har prøvd å spleise med alt fra single, hjemmeboende onkler, til kompiser med fem brystvorter og en balle. Det er allerede i gang. "Jeg har en kompis som er perfekt til deg!" Hvis perfekt for meg betyr at jeg må ta på meg spritbrillene for å holde ut. Og at hvis jeg virkelig legger godvilja til, kan han se ut som en litt stygg versjon av Kurt Nilsen, så nei takk. Og han i tillegg er en uhelbredelig ungkar med konstant sure underbukser og forkjærlighet for kvinner med store byster og utrimmet kjønnshår.

Nei, da foretrekker jeg heller å bli den sure, gamle dama alle barna i nabolaget er redd. Hun med 20 katter, som alle formerer seg ukontrollert og er i slekt med hverandre. Ei som samler på alt fra doruller til tørka hundebæsj, og som kun forlater huset for å slå folk med krykkene på bussen.

















- L

0 kommentarer:

Post a Comment